Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на задни кори на 147 с 3 врати?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на задни кори на 147 с 3 врати?

    Здравейте, искам да си сменя задните тонколони, но не знам как се свалят корите и се притеснявам да не ги счупя, затова искам да питам, дали някой ги е свалял и как става горе-долу. мерси
    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

  • #2
    никой ли не ги е свалял
    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

    Comment


    • #3
      явно съм обречен да си слушам оригиналните колони
      147 jtd 115k.c "02 Distinctive

      Comment


      • #4
        Колега аз съм сменил само на варатите. Мислех и отзад да ги сменям но се отказах. От това което съм се заглеждал как са хванити помня , че бая дупене и кълчене ще падне докато се свалят... мисля че и седалките трябва да се махнат(задните). Доста трудна работа ми се видя на мен и се отказах. Пожелавам ти успех... и ако успееш да ги свалиш напиши една тема как аджеба става. Мисля, че ще бъде полезна.
        Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

        Comment


        • #5
          след като пуснах темата се захванах за работа.исках отзад да си сложа едни колони BEYMA (приличен звук за малко пари), за отпред исках да си купя HERTZ, но половин час се чудих и мъчих да ги сваля, ядосах се зарязах ги и си сложих посредствените beyma отпред, понеже си ги имах.след това се опитах да си сменя филтъра на купето, за да се утеша, че поне нещо съм свършил и след като НЕ успях си зададох въпроса- накадърен ли съм!?
          147 jtd 115k.c "02 Distinctive

          Comment


          • #6
            батко филтъра на купето ти е отдолу под жабката...нали така...Повярвай ми, ако нямаш нужните инструменти и не се гъзиш и въртиш под жабката 30мин нема сменяне...много, ама много кофти са го направили...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              батко филтъра на купето ти е отдолу под жабката...нали така...Повярвай ми, ако нямаш нужните инструменти и не се гъзиш и въртиш под жабката 30мин нема сменяне...много, ама много кофти са го направили...
              да отдолу е, но въобще не стигнах до никъде,има хиляди кабели най-малкото.
              иначе относно корите, единствения съвет, който мага да ви дам е да не се мъчите да вадите капаците на колоните от корите,защото не се вадят, а се чупят
              147 jtd 115k.c "02 Distinctive

              Comment


              • #8
                Абе виж ти въобще кабелите не те интересуват...за да смениш филтъра трябва да отвиеш 3 болта, които държат една пластмасова джаджа. Тя играе ролята на капак на кухината, в която седят филтрите - 2 на брой! Много кофти, обаче е разположението на тия болтове...хем са много назад, но и са скрити, така че ти реално не виждаш какво отвиваш. И дефакто работиш на сляпо, особено ако нямаш с какво да си светиш от долу, както бе в моят случай. Аз след 30мин гъзене успях да отвия само 1 от 3-те болта и се отказах...трябва ти и някаква чупеща се отверка...според мен
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  ..хем са много назад, но и са скрити, така че ти реално не виждаш какво отвиваш. И дефакто работиш на сляпо...

                  oooo това ме изкефи яко, звучи като некво изпитание за печелене на 100000евро от риалити шоу
                  147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                  Comment


                  • #10
                    колега, по въпроса за задните кори- аз ,също съм решил да сменям колоните и два пъти оглеждах проблемното място: под задната седалка, страничната кора е закрепена на два болта за купето, да кажем "отвиваме ги" , после, страничната част на кората по вертикала влиза в гуменото уплатнение на колонката на вратата.Задната кора, както си забелязал е от две части: там където е гуменото уплатнение не би трябвало да има никакъв "скрит"болт /може да направиш проба, леко, с отверка да видиш как отлепя/ ако се опъва малко, значи някъде долу в основата под гуменото уплатнение има болтчеееее или влиза във някакъв жлеб във горната втора част на кората.Пробвай да "отлепиш, много внимателно с отверка двете части на кората.Те са доста прилепнали, значи и горната част се държи някъде на болт.... огледай....Засега, съм стигнал с огледа дотук, чакам само време да се отвори /да пече слънце/ и я почвам, решил съм го. Надявам се че съм ти бил поне малко от помощ. Ако ти се налага да отваряш, бравата на джабката/ и да си закрепяш никелчето на дръжката/ недей,залепи го.... много нерви,няма място.... в голям филм ще влезеш!
                    Alfa Romeo 147 1.6 16V /120/ 2002

                    Comment


                    • #11
                      това за жабката не го разбрах? Защо му е да отваря бравата на жабката??
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        ако "Някога" му се наложи да разглобява, тъй като никелираната дръжката се раздрънква вследствие на несъзнателен удар с коляно на някой " извън габаритен" при опит да слезе. По-добре да я залепи на място отколкото да я разглоби.За разглобяването стигнах до половината/предположих , че нещо се е откачило... зъбче или друго/ и се отказах....Филм...... залепих я на място.Трудно но успях да я залепя.
                        Alfa Romeo 147 1.6 16V /120/ 2002

                        Comment


                        • #13
                          Е сега можеш ли да отваряш жабката като си залепил дръжката?
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от gleb Покажи съобщение
                            ако "Някога" му се наложи да разглобява, тъй като никелираната дръжката се раздрънква вследствие на несъзнателен удар с коляно на някой " извън габаритен" при опит да слезе. По-добре да я залепи на място отколкото да я разглоби.За разглобяването стигнах до половината/предположих , че нещо се е откачило... зъбче или друго/ и се отказах....Филм...... залепих я на място.Трудно но успях да я залепя.
                            хахаха това също ми е належащ проблем, защото я купих с откачена, но не счупена дръжка на жабката и сега тъкмо го мислех как да я оправя.
                            мерси за съветите, и аз бях стигнал до болтовете само, ама ще пробвам тия дни пак.
                            147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                            Comment


                            • #15
                              Да, отваря се, без проблеми,иначе механизма на бравата го разбрах, никелираната част е закрепета към самата бравичка на джабката чрез болтче/само че да се сложи това болтче.....всичко се разкулачва, олеле-мале...дълго е за обяснение/можеш да напипаш мястото само при дръпната за отваряне брава........ и те така!Дано не ви се налага тази процедура, по възможност я избегнете!
                              Alfa Romeo 147 1.6 16V /120/ 2002

                              Comment

                              Working...
                              X